- Detta evenemang har redan ägt rum.
Lördagscafé
maj 16 @ 16:00 - 17:30

LÖRDAGSCAFÉ 16 maj kl.16.00 i församlingsvåningen
”Guds skapelse – genom mina ögon.” Kristina Eberhardsson
med akvareller och bildspel
Vi sjunger tillsammans! Sång och musik – Inga-Lill Fors’en och Mats Ernvik
Andakt Ruth Hasselgren
”Guds skapelse – genom mina ögon.” Kristina Eberhardsson
med akvareller och bildspel
Vi sjunger tillsammans! Sång och musik – Inga-Lill Fors’en och Mats Ernvik
Andakt Ruth Hasselgren
V Ä L K O M M E N ! Vi inbjuder till en mötesplats för äldre, med Jesus i centrum. Vi erbjuder gemenskap med gamla och nya vänner. Vi lyssnar till sångare och talare från när och fjärran. Vi sjunger tillsammans gamla och nya sånger som berör våra hjärtan och som vi känner igen.I kaffepausen får vi tillfälle att samtala och lära känna varandra.Varmt välkomna!
